Εδεσματολόγιο

Ο δωδεκάλογος της σωστής διατροφής   Τρώτε μόνο όταν πεινάτε. Μην τρώτε όταν αισθάνεστε πόνο ή είστε εκνευρισμένοι, όταν είστε κουρασμένοι ή αμέσως μετά από σκληρή δουλειά. Η θερμοκρασία του φαγητού να είναι στη θερμοκρασία της ατμόσφαιρας. Όχι δύσπεπτα, βαριά φαγητά αν κάνετε καθιστική ζωή. Όχι όσπρια με ψωμί. Τρώτε τα χυμώδη πριν απ' τα συμπυκνωμένα.  Μη πίνετε νερό κατά τη διάρκεια του γεύματος. Μην παραγεμίζετε το στομάχι σας. Υπολογίστε την πρωτεΐνη που παίρνετε σε ένα γραμμάριο για κάθε κιλό βάρους σας την ημέρα. Ελαττώστε τα κορεσμένα λίπη. Αντικαταστήστε τα με ελαιόλαδο. Προτιμάτε φυσικές αντί επεξεργασμένες τροφές. Μη γεμίζετε τον οργανισμό σας με χημικά φάρμακα και διεγερτικά (ηρεμιστικά, παυσίπονα, καφέ, τσάι κ.λ.π.)

flag_en